Niet klein te krijgen

31-03-2020 (09:00) - Media

Innovatief. Zo kan de nieuwe aanwinst van Hillenaar Outdoor zeker worden omschreven. Het buitenreclame bedrijf uit Leiderdorp exploiteert sinds deze maand een mobiele, digitale truck. ,'Een splinternieuwe Volvo waarop een immens digitaal scherm geplaatst is”, zegt Jeroen Hillenaar. De huidige Corona crisis zorgt voor een run op onze nieuwe aanwinst, aldus Hilenaar ,'Gemeenten zetten de wagen in om voorlichting te geven. Onder meer in kustplaatsen als Katwijk en Noordwijk.'
 
Onlangs vertrokken mensen massaal naar het strand om te recreëren en sloegen daarmee de richtlijnen in de wind. Jeroen Hillenaar: "Er ontstond behoefte om de bevolking snel en op een relevante plek te informeren. Daarvoor is onze truck ideaal. We zoeken de locatie met het hoogste en meest effectieve bereik. En juist daar creëren we zichtbaarheid.”
 
De wagen is binnen 5 minuten te plaatsen en gebruiksklaar. 

Bureaus

Marketing

Economisch