New Kids on the Block en Sign & Print shinen in de nieuwe FONK

20-03-2019 (10:00) - Media

Dubbelnummers: we maken ze niet zo vaak, maar dit keer is het in de nieuwe editie van FONK magazine raak met de vijftien bureaus van de Longlist New Kids on the Block 2018 en het event Sign & Print waarbij de redactie van FONK een deel van het  sprekersprogramma mocht invullen.
 

New Kids on the Block delen hun verhaal

Lees in deze uitgave  alles over de vijftien bureaus die de Longlist SAN New Kids on the Block 2018 hebben gehaald. Welk van deze bureaus er op 22 juni aanstaande ook met het SAN Accent vandoor gaat; ze zijn alle vijftien cool en zeker de moeite van het onderzoeken waard. Slimme marketeers slaan nu hun slag en lezen FONK!
 

Sign & print Expo 2019

Een ander not to be missed onderwerp in dit nummer is de Sign & print Expo 2019 die op 26, 27 en 28 maart plaats vindt. FONK magazine staat er op 28 maart live met een kennis-sessie over de impact van Out of Home.  Paul Kroef (ARA), Mark Minkels (innovation consultant), Meindert van den Heuvel (Interbest) en Vladimir den Baars (Neurensics), delen ieder vanuit hun eigen vakgebied hun visie.
 

School of Live en MINI

Nog meer ‘dubbelnummers’ vindt je in deze editie trouwens ook in twee opmerkelijke marketingverhalen: vanaf pagina 12 vertelt Josine Peters in de serie Kopstukken het verhaal van zichzelf en dat van The School of Life.
Haar tegenhanger is MINI’s head of strategy, Esther Bahne, die vanaf pagina 16 de spannende toekomst van automotive schetst.
 

eyecandy

Dit, naast de eyecandy in onze frontpages en de inspired pages van creative Gavin Kempenaar (DotControl), maken de inspiring missie van FONK magazine voor de komende twee weken weer compleet. En, o ja, vergeet vooral niet de case Blokker en Smarthouse Films ook nog even mee te pakken.
 

stay cool, neem een abonnement

Lees deze extra dikke editie van FONK magazine vandaag gratis of: stay cool en neem een abonnement!  Dan lees je FONK het hele jaar op jouw moment. Bekijk de mogelijkheden hier.

Bureaus

Marketing

Economisch