MMA wint Silver Medal bij FIPP Insight Awards 2019

15-11-2019 (10:10) - Media

De Magazine Media Associatie (MMA) heeft een Silver Medal gewonnen in de categorie ‘Primary Research Project B2B’ bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG - de unieke waarde van magazinemerken’. Het onderzoek is in samenwerking met Blauw Research uitgevoerd.

Elk jaar kent FIPP haar Insight Awards toe aan de beste studies en projecten om het gebruik van magazine media zowel op de advertentiemarkt als de consumentenmarkt te promoten. Tijdens het FIPP World Media Congress in Las Vegas werden de winnaars bekend gemaakt.

Onder de winnaars bevinden zich naast MMA, onder meer Magnetic en Hearst (UK), Axel Springer (Duitsland), Bauer Media (Australië), ARI en Condé Nast (Spanje en Associated Media (Zuid-Afrika). Zij werden alle
beloond met een Golden of Silver Medal.
 

De winnaars

Commercial Outcome
The Power of Positivity, Hearst UK – Gold
House & Leisure, Associated Media Publishers, South Africa – Silver

Magazine Media Promotion
Pay Attention, Magnetic, UK – Gold
Inspiration Points, ARI – the Spanish Magazine Association, Spain – Silver
#WakeUp&Create, Condé Nast Spain – Silver

Primary Research Project B2B

BIG MAG - unique value of magazine brands, Magazine Media Associatie, The Netherlands – Silver
Defiant, Bauer Media Australia – Silver
Heart of Britain, TI Media/Differentology – Silver

Use of Insight B2B
Conscious Reach, Axel Springer, Germany – Gold
 

Bureaus

Marketing

Economisch