Mannenmedia en MMD Media gaan intensief samenwerken in Digital Out Of Home

16-01-2019 (09:58) - Media

Mannenmedia gaat de samenwerking aan met Digital Out Of Home specialist MMD Media, om klanten beter te bedienen en hun bereik te vergroten in de niche automotive en mobiliteit.
 

De samenwerking met Out Of Home exploitant MMD Media behelst de koppeling van de digitale schermen van MMD Media bij pompstations aan het eigen sterke automotive netwerk. Daarnaast is er de mogelijkheid de digitale schermen te combineren met de app Flitsmeister.nl, waarmee de automobilist op een specifieke plek en tijdstip bereikt kan worden door middel van Location Based Advertising. Zo kun je automobilisten met de Flitsmeister app die bij de pomp staan en een video zien achteraf nog een pushnotificatie sturen. 
 

geïntegreerde campagneaanpak

Danny van Beek, directeur MMD Media: “De samenwerking met Mannenmedia is voor ons een logische. Door de geïntegreerde campagneaanpak van Mannenmedia kunnen de DOOH screens van MMD naadloos meelopen in hun online campagnes en rapportages. De selectiviteit op mannen van het On The Go netwerk van MMD sluit weer uitstekend aan op de propositie van Mannenmedia.”
 

Bureaus

Marketing

Economisch