Hillenaar Outdoor focust volledig op digitale masten en verkoopt abri netwerk

07-07-2020 (10:08) - Media

Hillenaar Outdoor gaat zich voortaan volledig focussen op digitale reclamemasten langs de snelwegen. Dat betekent dat het bedrijf afscheid neemt van abri’s. Algemeen directeur Jeroen Hillenaar laat weten dat zijn bedrijf met meerdere partijen in gesprek is over de verkoop van het abri netwerk van Hilenaar Outdoor. Namen kan hij nog niet noemen. ‘Maar de gesprekken bevinden zich in een afrondende fase.’
 
‘Het medialandschap is veranderd’, stelt Jeroen Hillenaar. ‘Sinds Corona is de vraag naar digitale masten explosief gegroeid. Daar spelen we op in.’ Het afstoten van het abri netwerk maakt uitbreidingen mogelijk. Naast de twaalf huidige masten in het portfolio komen er op korte termijn vier bij, in Breda (langs de A58 en A16), Den Haag (A12) en Maastricht (A2). Op iets langere termijn komen daar nog twee masten bij.
 
Het totale portfolio van Hillenaar Outdoor omvat dan 18 locaties. ‘Gesitueerd langs de drukste snelwegen van Nederland’, aldus een trotse Hillenaar. ’Vanzelfsprekend zijn beperkt bewegende en HTML5 campagnes mogelijk en kunnen campagnes ook Programmatic worden ingekocht, waardoor er optimaal ingespeeld kan worden op relevantie en actualiteit.’

Bureaus

Marketing

Economisch