Hart voor Rotterdam

04-09-2019 (17:00) - Media

September van start! Dat betekent in FONK ‘tijd voor Rotterdam’. Elk jaar lijkt het makkelijker onze kolommen tot de rand toe te vullen. Met andere woorden de stad is hard op weg om creatieve hot spot nummer 1 te worden. En dan doelen we niet per se op het feit dat Rotterdam in 2020 de gaststad is van het Eurovisie Songfestival, al is dat economisch gezien een leuke bijkomstigheid. In deze uitgave van FONK onder meer:

 
Interview DotControl: ‘De mens blijft de regisseur’

ShopWatch met Rotterdams Greenwheels

Strategen & creatives over hun stad. Met bijdragen van:
Jaco Emmen (Teldesign),
Hans Maltha (Burst),
Jasper Verbunt (Redkiwi),
Edwin Veekens (Veenman+) 
Coen Doolaard (Havana Harbor)
 
Mediadiet met Diederik Chevalier (Somention) versus Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision)
 
Person of the month: Rotterdamse Davina Michelle nu al meest gestreamd ooit
 
En ook:
inspired pages met Reinoud Wolff (The Crazy Ones)
frontpages met het Nederlands Fotomuseum en Kunsthal Rotterdam met Off-White (ook op de cover)
 

Lees FONK nu 3 maanden gratis

Heb je nog geen abonnement, maar wil je wel kennismaken met FONK? Klik dan hieen ontvang FONK magazine de komende drie maanden gratis (print èn digitale uitgave).
 

Bureaus

Marketing

Economisch