Wonderflow is door Aragon Research benoemd tot Hot Vendor

24-06-2019 (13:24) - Marketing

Het Nederlandse bedrijf Wonderflow, gespecialiseerd in het analyseren van customer feedback data is benoemd tot Hot Vendor in de categorie Document Analysis. Dat maakt het Amerikaanse Aragon Research bekend.
 
Jaarlijks benoemt Aragon Research, een onafhankelijk onderzoeksplatform en adviesbureau gesitueerd in Silicon Valley, een gelimiteerd aantal Hot Vendors. Deze Hot Vendors moeten voldoen aan drie criteria. Ten eerste moeten deze bedrijven emerging zijn; dat wil zeggen dat ze opkomend en nog niet bekend bij het grote publiek. Ten tweede moeten de Hot Vendors innovatief zijn en ten slotte disruptive, dit betekent dat ze nieuwe strategieën hebben en de potentie om de markt opnieuw te definiëren.
 

Feedback omzetten in beslissingen 

Wonderflow, dat zijn hoofdkantoor in Amsterdam heeft, houdt zich bezig met het verzamelen van grote hoeveelheden customer feedback data uit verschillende bronnen en in diverse feedbackformats. Denk hierbij aan geschreven feedback, star-ratings of Net Promotor Scores.
 
Naast het verzamelen van feedbackdata analyseert Wonderflow customer feedback met behulp van Artificial Intelligence en maken zij deze verzamelde gegevens inzichtelijk voor klanten in het ‘Wonderboard’. Via dit dashboard kunnen klanten van Wonderflow, veelal multinationals, tot in detail inzien wat de feedback is van gebruikers op hun producten of diensten en hiermee betere business beslissingen maken.
 

Customer centricity 

Riccardo Osti, CEO en founder van Wonderflow: “We voelen ons vereerd om als Nederlands bedrijf te worden benoemd als Hot Vendor. Het stemt ons zeer positief om door een grote partij als Aragon Research erkend te worden als specialist op het gebied van Document Analysis. Voor Wonderflow is dit een unieke kans om onze visie te verspreiden en nog meer klanten te helpen bij het inzichtelijk maken van hun customer feedback data om op die manier daadwerkelijk customer centric te worden.”
 
 

Bureaus

Media

Economisch