Slimme pop-up etalage van QWIC e-bikes in Berlijn

11-08-2020 (10:31) - Marketing

Het Nederlandse e-bike merk QWIC steelt opvallend de aandacht in Berlijn. In de Duitse hoofdstad is een pop-up window gerealiseerd waar de QWIC Premium Q op een ludieke manier wordt getoond. Gebaseerd op het concept van pup-up shops wil het e-bike merk haar e-bikes in de regio Berlijn meer onder de aandacht brengen.
 
Mia Sabotke, Brand Marketeer bij QWIC, is het brein achter de pop-up etalage: “QWIC groeit snel in Duitsland en met deze unieke en ludieke actie willen we onze e-bikes in de regio Berlijn verder onder de aandacht brengen. We zien in deze regio de interesse van consumenten in onze e-bikes groeien en we informeren hen graag op een vernieuwende manier over onze e-bikes”.
 

Guerilla actie

In de maanden augustus en september wordt de QWIC Premium Q MN8 gepresenteerd in de pop-up window in het hart van Berlijn. Met behulp van krijt stencils op straat wordt de aandacht van voorbijgangers getrokken en worden zij naar de pop-up window geleid. Door het scannen van een QR code op het raam krijgen geïnteresseerden meer informatie over de e-bike.
 

Bureaus

Media

Economisch