Polestar opent vier Spaces in Nederland

02-07-2020 (11:14) - Marketing

Polestar, het elektrische performance-automerk uit Zweden, opent nog dit jaar vier Polestar Spaces op Nederlandse bodem. De Spaces - tot op de millimeter ontworpen vanuit de designfilosofie van Polestar - geven op high-traffic locaties in Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam en Leidschendam uiting aan de innovatieve en klantgerichte benadering van het merk. Ze verweven minimalistisch design met een gestroomlijnde, digitale klantreis en perfecte service.
 
Polestar biedt een volledig digitale ervaring waarin consumenten alles online kunnen regelen, tot het bestellen van de nieuwe auto aan toe. De Polestar wordt naar wens thuis of op kantoor afgeleverd. Mochten klanten echter behoefte hebben aan fysieke interactie, dan stellen de Polestar Spaces hen in staat om ter plekke de auto’s te ervaren én de Polestar Specialisten te ontmoeten. Experts die consumenten in contact brengen met de filosofie en de producten van het merk, en niet op commissiebasis werken. Dat alles in een inspirerende, minimalistische omgeving die is ontworpen om klanten de auto’s optimaal te laten ontdekken en testen.
 
“Het is onze ambitie om de relatie tussen consument en automerk te herdefiniëren en automotive retail te veranderen. Met de Polestar Spaces maken we het kopen van een auto weer eenvoudig, zonder gedoe. De Spaces zijn een belangrijk onderdeel van onze klantervaring en de plek waar we onze klanten daadwerkelijk ontmoeten”, aldus Thomas Ingenlath, CEO van Polestar. “De Spaces bieden daarom een klantervaring die zich écht alleen op de consument richt, zonder focus op harde verkoop. De consument heeft daarbij zelf de controle over hoeveel interactie zij of hij wil. En als ze eenmaal de perfecte Polestar hebben geconfigureerd, kan de auto online worden besteld, waar en wanneer het de klant uitkomt.” 

Bureaus

Media

Economisch