Neckermann Reizen introduceert Tikkie voor last minute boekers

21-01-2019 (12:41) - Marketing

Sinds kort is Tikkie ook voor de zakelijke markt beschikbaar en Neckermann Reizen, onderdeel van Thomas Cook, maakt hier vanaf december 2018 gebruik van aan hun balie op Schiphol.


Tikkie is bij privégebruikers een veelgebruikte betaalmethode en telt inmiddels vijf miljoen gebruikers binnen Nederland. ABN AMRO heeft nu ook Tikkie For Business geïntroduceerd, waarmee de populaire betalingsmethode ook beschikbaar is voor zakelijke doeleinden. Hiermee wordt het betalingsproces geoptimaliseerd. Indien de klant een (last minute) reis boekt bij Neckermann Reizen of een andere betaling dient te voldoen, ontvangt men via de e-mail of op zijn mobiele nummer een link om de betaling direct te kunnen afronden. Deze betalingsmethode is een aanvulling op pin, creditcards en accept e-mail.


“De introductie van Tikkie betekent voor de klant een snelle, veilige en efficiënte manier om de betaling af te ronden en de boeking bij Neckermann Reizen onder te brengen", vertelt Patricia Gouwerok, verantwoordelijk voor de Neckermann Reizen Luchthavenbalie, “We zien zelfs dat de betaling direct of binnen een uur wordt voldaan”.

 

 


Bureaus

Media

Economisch