JCDecaux organiseert Buitenreclame-veiling voor Rode Kruis

07-04-2020 (10:57) - Marketing

JCDecaux organiseert een unieke en eenmalige veiling. Op donderdag 9 april om 15.30 uur kan iedereen bieden op twee grote, nationale netwerken. De opbrengst van de veiling gaat naar het Rode Kruis, na aftrek van de affichagekosten.
 
We mogen in Nederland nog wel naar buiten, zeer beperkt natuurlijk, maar toch. Omdat de mensen daardoor bewuster genieten van de openbare ruimte, introduceert JCDecaux de Buitenreclame-veiling van het jaar. Veilingmeester Bart de Vries heeft de leiding en de veiling wordt onder toezicht van notaris Martijn Le Coultre gehouden. Het gaat om een analoog nationaal abrinetwerk van maar liefst 2.000 vakken met een cataloguswaarde van €150.000,- en een groot digitaal Mupi-netwerk Metropole in de steden Amsterdam, Rotterdam en Den Haag met een cataloguswaarde van €75.000,-. De netwerken hebben een campagneduur van een week, voor week 17 (21 t/m 28 april) en 18 (28 april t/m 5 mei).
 

Startbedrag €10.000,- 

Het startbedrag van de veiling voor beide kavels bedraagt €10.000,- en wordt per opbod geveild. De veiling vindt plaats via online platform Zoom. Geïnteresseerden ontvangen een link naar de Zoom meeting met het bijbehorende wachtwoord om deel te nemen. Het bieden in de meeting gaat anoniem. Microfoons en webcams van de deelnemers worden uitgeschakeld, alleen de veilingmeester  en notaris Le Coultre kunnen zich zichtbaar maken of beginnen met spreken. De veilingmeester zal telkens het hoogst geboden bedrag benoemen, alleen bedragen met een verhoging van minimaal €1.000 euro worden geaccepteerd als nieuw bod. De laatste (en dus hoogste) bieder heeft uiteraard gewonnen.
 
Geïnteresseerde bedrijven kunnen zich vanaf nu aanmelden via Marketing_nl@jcdecaux.com.
 
 

 


Bureaus

Media

Economisch