Hyundai opent pop-up store in Batavia Stad Fashion Outlet

09-12-2019 (11:49) - Marketing

Op 12 december opent Hyundai officieel haar pop-up store in Batavia Stad Fashion Outlet. De pop-up staat volledig in het teken van elektrisch rijden. Een mooie samenwerking tussen Hyundai en Batavia Stad Fashion Outlet.

Batavia Stad Fashion Outlet is een bijzondere samenwerking aangegaan met Hyundai. Elektrisch rijden is de toekomst en Batavia Stad Fashion Outlet heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Vanaf 12 december zijn de deuren geopend van de Hyundai pop-up store. Bezoekers kunnen kennis maken met de Hyundai IONIQ Electric en de Hyundai Kona Electric. Je kunt niet alleen de wereld ontdekken van het elektrisch rijden, maar ook door middel van virtual reality meer te weten te komen over elektrisch rijden en je kunt zelf energie opwekken door voluit te gaan op de dansvloer. Ook aan de kleintjes is gedacht en is er speciaal een kidscorner ingericht. Maak ook kans op een jaar gratis rijden in een Hyundai IONIQ Electric wanneer je een bezoek brengt aan de pop-up store. De pop-up store is te bezoeken tot en met 5 januari 2020.

Melvin Spaargaren, Centre Director Batavia Stad Fashion Outlet: “De Hyundai experience onderstreept de populariteit van elektrisch rijden en wij zijn er trots op dat een groot, populair en succesvol merk als Hyundai juist voor Batavia Stad Fashion Outlet kiest om in een premium omgeving bezoekers kennis te laten maken met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van elektrisch rijden.”

Naast de opening van de pop-up store van Hyundai heeft Batavia Stad Fashion Outlet ook een aantal nieuwe winkels geopend: My Brand Kids, Ajax Fan Store, Frederique Constant, Boxeur Des Rues, A Fish Named Fred, Goldie Estelle, Jacky Luxury, Boggi, Diesel en de re-opening van Replay.
 

Bureaus

Media

Economisch