House of Rituals officieel geopend

21-10-2020 (13:27) - Marketing

House of Rituals, het holistisch winkel- en lifestyle-concept van Rituals Cosmetics, is op woensdag 21 oktober officieel geopend. In deze flagship store aan het Spui 10 in Amsterdam - tevens Rituals’ grootste winkel wereldwijd - kunnen bezoekers ontsnappen aan de hectiek van het dagelijks leven en een toevlucht vinden om het lichaam te ontspannen, de geest tot rust te laten komen en de ziel voldoening te geven.
 
V.l.n.r.: Director House of Rituals Maaike Engelen, oprichter en CEO Raymond Cloosterman en Country Director Lizette Lulofs
 
House of Rituals dompelt bezoekers onder in een unieke merkbeleving met geurervaringen voor lichaam en geest en biedt veel nieuwe, premium collecties die exclusief in House of Rituals verkrijgbaar zijn. Twee van deze collecties zijn ook online beschikbaar.

De begane grond van House of Rituals is gewijd aan een zintuiglijke ervaring met alle geliefde Rituals-collecties. Er zijn Instagram-waardige plekken waar je je favoriete producten van The Ritual of Sakura, The Ritual of Hammam en nog veel meer kunt uitproberen. Op deze verdieping bevindt zich ook restaurant Rouhi waar verrassende smaken, texturen en geuren de zintuigen prikkelen, geïnspireerd door culinaire ontdekkingen uit Azië. Rouhi opent zijn deuren zodra de overheidsmaatregelen dit toelaten. Op de volgende verdieping stap je een wereld vol innovatieve en exclusieve collecties binnen. De producten van deze premium lijnen zijn exclusief ontworpen voor House of Rituals.
 

Augmented Reality-building tracker

In samenwerking met marketingbureau GoSpooky heeft Rituals als eerste merk ter wereld een Augmented Reality-building tracker op Snapchat ontwikkeld. Gebruikers van deze applicatie kunnen House of Rituals met spectaculaire 3D-effecten ervaren. Het filter is vanaf 28 oktober te verkrijgen door een Snapcode bij House of Rituals te scannen.
 
 
Fotografie: Michael van Oosten
 
 

Bureaus

Media

Economisch