Horecaconcern IQ Creative stapt over op Bud

22-01-2020 (09:18) - Economisch

IQ Creative, eigenaar van oner meer Happyhappyjoyjoy, supperclub en Envy, kiest voor Bierbrouwerij AB InBev. Het bedrijf van Bert van der Leden en ’s werelds grootste brouwer zijn sinds de introductie van Bud in Nederland in gesprek.
 
Van der Leden: ‘’We zijn altijd vooruitstrevend geweest, als early adaptor moet je durven te kiezen en risico’s nemen. De introductie van Bud in Nederland doet stof opwaaien. Dat tikkeltje brutale, het zelfverzekerde en het groots durven dromen, dat past bij IQ Creative. Het is niet makkelijk of vanzelfsprekend om na ruim 15 jaar deze switch te maken, maar we willen blijven vernieuwen en kiezen daarom als team voor Bud.’’

De Nederlandse introductie van Bud werd afgelopen zomer aangekondigd en het biermerk is inmiddels in ruim 1800 horecazaken verkrijgbaar. Ook is Bud in vrijwel alle A-merk supermarkten te verkrijgen. Na eerder aangekondigde partnerships met individuele horecaconcepten als Capital C en TivoliVredenburg is de samenwerking met IQ Creative een volgende belangrijker partner voor Bud.

Bureaus

Media

Marketing