HomeExchange biedt game changing alternatief voor betaalde overnachtingen

14-01-2019 (10:33) - Marketing

CEO Emmanuel Arnaud en Executive Chairman Charles-Edouard Girard kondigen vandaag de lancering aan van het nieuwe HomeExchange platform, dat zeven gemeenschappen samenbrengt onder één merk en visie.


HomeExchange heeft een nieuwe website, internationale merkidentiteit en een visie waarmee het de hospitality-markt wil opschudden. Door verblijfsaccommodatie aan te bieden zonder dat er tussen gastheer en gast geld mee is gemoeid, daagt HomeExchange verhuurplatforms uit.


Deze nieuwe versie van HomeExchange is het eerste programma met all-inclusive premium guarantees. Leden kunnen nu profiteren van extra verificatie van identiteit, verbeterde service bij annulering, schadedekking tot £1.000.000 en 24/7 wereldwijde ondersteuning bij noodgevallen. Met dit nieuwe niveau van veiligheid en comfort, gecombineerd met features die de ruilmogelijkheden vereenvoudigen en vergroten, kan de gemeenschap floreren en groeien.


"Het verblijven in betaalde accommodatie wordt steeds meer als koud en onpersoonlijk ervaren. Huizenruilen is gebaseerd op gratis gastvrijheid en biedt een hele nieuwe ervaring: verblijven in echte, authentieke woningen en je welkom voelen als gast", zegt Emmanuel Arnaud, CEO van HomeExchange.


menselijke reiservaringen

Het nieuwe merk reflecteert de missie van HomeExchange: het uitdagen van de toeristische industrie met een unieke, menselijke ervaring en het aanbieden van unieke reismogelijkheden naar echte woningen over ter wereld aan een (groeiende) gemeenschap van nu 400.000 leden. HomeExchange staat nu wereldwijd voor wat het zijn consument biedt: warme en menselijke reiservaringen.


“Dit is nog maar het begin: HomeExchange combineert betaalbaarheid, menselijkheid en duurzaamheid. Of het nu babyboomers of millennials zijn, we verwachten binnen twee jaar een miljoen gebruikers te hebben”, aldus Charles-Edouard Girard, Executive Chairman van HomeExchange.

 

Bureaus

Media

Economisch