CONO kaasmakers opent Mac 'n Cheese pop-up restaurant

21-11-2019 (15:41) - Marketing

CONO kaasmakers opent komend wekend een Mac ’n Cheese pop-up restaurant in de Proefkeuken van Jumbo Foodmarkt Leidsche Rijn. Op vrijdag 22 november neemt chefkok Syrco Bakker van Pure C de Proefkeuken over. De keukenbrigade van Pure C neemt 100 gasten tijdens de kick- off mee in de allure van een sterrenrestaurant, compleet met een Mac ’n Cheese gerecht.
 
Syrco Bakker ontwikkelde een luxe Mac ’n Cheese gerecht met Beemster XO en ingrediënten als algen, garnalen, duindoornbes en Zeeuwse Vlegel. Gerechten worden geserveerd met bijpassende dranken. Het pop-up restaurant is na de opening ook open voor publiek. Een weekend lang kunnen shoppers bij Jumbo Foodmarkt Leidsche Rijn gratis terecht bij het Mac ’n Cheese topping station.
 

Sauzen en toppings

In het Mac ’n Cheese topping station kan een keuze gemaakt worden uit verschillende Beemster kaassauzen, waaronder een glutenvrije variant en toppings. Ook zijn er drie speciale Mac 'n Cheese gerechten verkrijgbaar. Allen ontwikkeld door Young Perfect’s Food Designer Kika Boomgaard. De pastagerechten worden ter plekke door professionele chefs klaargemaakt. De recepten van alle sauzen en toppings staan op de website van Beemster, waar ook een receptvideo te vinden is.
 
Het Mac ’n Cheese pop-up restaurant is bedacht en ontwikkeld door brand- en shopperactivatiebureau Young Perfect. Mensen in de directe omgeving van Jumbo Foodmarkt Leidsche Rijn worden via geotargeting uitgenodigd een bezoek te brengen aan het restaurant. Dit door het gericht plaatsen van online advertenties op basis van iemands geografische locatie. De online doorvertaling is ook te zien in social media aankondigingen van zowel CONO kaasmakers als de Foodmarkt.

 


Bureaus

Media

Economisch