BEAR wil gezonde snackmarkt naar zich toetrekken

14-09-2020 (10:19) - Marketing

BEAR, onderdeel van Lotus Bakeries is vastbesloten een grote hap te nemen uit slechte snackgewoontes. BEAR verwezenlijkt de missie door verantwoorde fruitsnacks te maken die voor 100% bestaan uit puur fruit en niets anders. Hierdoor staan ouders niet langer voor het eeuwige dilemma: geef ik mijn kind iets lekkers óf iets gezonds vandaag.
 
Samen met het B Corp gecertificeerd pr-bureau Blyde is de gezonde snackmaker de strijd aangegaan met ongezonde tussendoortjes. De komende maanden zetten ze middels een 360 graden pr-campagne verantwoord, lekker én leuk snacken op de kaart.
 

Wat je van beren leren kan

Hoe laten we ouders zien dat verantwoord snacken ontzettend makkelijk en leuk is? Dat was een van de vragen die BEAR aan Blyde Benelux stelde. Het bedrijf gelooft dat healthy snacking een belangrijke rol speelt in een verantwoord eetpatroon. Daarom moedigt BEAR ouders aan hun kinderen te stimuleren voor een gezond – en leuk – tussendoortje te kiezen. Een klein stukje educatie, vanuit een berengrote missie. Jeroen Harks Marketing Director van onder meer BEAR: “BEAR staat voor fun, tasty en natuurlijk. De producten maken het ouders makkelijk te kiezen voor gezonde tussendoortjes en traktaties.”
 
De komende maanden werkt het pr-bureau Blyde Benelux toe naar een sterkere positie en naamsbekendheid voor het merk in de Nederlandse markt. Via zowel printed media als de digitale media wil BEAR iedereen bereiken die op zoek is naar een gezondere levensstijl voor zichzelf en hun kinderen en een volwaardig alternatief op zoetigheid en andere ongezonde snacks bieden. 

Bureaus

Media

Economisch