XS4ALL blijft voor huidige klanten na samenvoeging bestaan

15-01-2020 (09:34) - Economisch

Op 23 december 2019 heeft de rechter bepaald dat XS4ALL en KPN samengevoegd mogen worden. Vanwege de tsunami van kritiek bij bestaande XS4ALL klanten is nu toch besloten de klantenservice en technische helpdesk van XS4ALL te laten bestaan.
 
'Aan onze manier van communiceren zal niets veranderen. Ook zullen we doorgaan met innoveren en onze dienstverlening blijven verbeteren. Net als nu. Onze inzet voor het maatschappelijk belang gaat onverminderd door. Zo blijft het ‘vertrouwde en tikkeltje rebelse’ van XS4ALL bestaan. Tenminste, voor leden.'


Technische samenvoeging

Op technisch vlak gaat de samenvoeging wel door: "We maken al jaren gebruik van het KPN-netwerk. Onderdelen waar we onze eigen techniek voor gebruiken, worden geïntegreerd in KPN. Onze unieke diensten zoals het malwarefilter en DNSSEC worden ook overgenomen."
Belangrijke XS4ALL-waarden op het gebied van privacy en security worden daarmee volgens XS4ALL  geborgd. Tussen eind 2020 en begin 2021 zal de technische samenvoeging met KPN starten. 

Bureaus

Media

Marketing