Belangstelling voor beauty tech tijdens Singles Day

14-11-2018 (15:07) - Economisch

Het Zweedse beauty-tech merk FOREO heeft tijdens Singles day een recordomzet behaald van zo' n 13 miljoen euro. Dat is volgens het bedrijf te danken aan de groeiende verkoop van UFO en Luna mini 2, elektronische borstels die moet zorgen voor verjonging en een zuivere huid. Vooral Chinese consumenten happen toe.


Dat komt door hun obsessie voor anti-aging producten, denkt Joe Tsai, Executive Vice-voorzitter van Alibaba. 'China's middenklasse consumenten hebben het afgelopen decennium een ??aanzienlijke loongroei gekend en ze zijn op zoek naar hoogwaardige producten om een steeds verfijndere levensstijl te creëren.' 


Bovendien doen de consumenten volop inkopen tijdens Singles Day: de dag blijft in China onverminderd populair. 'Voor deze tiende editie heeft Alibaba zich dan ook breder over de Aziatische markten uitgebreid. Deze aspecten verklaren zeker de toename van de FOREO resultaten wereldwijd', aldus Gary Leong, FOREO Global Retail Director.


 


Bureaus

Media

Marketing