GUC Agency ontwikkelt vernieuwde merkidentiteit en website Barentz

GUC Agency ontwikkelt vernieuwde merkidentiteit en website Barentz

01-07-2020 (16:39) - Creatie

Barentz, wereldwijd speler in life science-ingrediënten, heeft GUC Agency gevraagd om haar te ondersteunen bij het ontwikkelen van een nieuwe merkstrategie, corporate identity en online platform.
 
Merkmanifest, merkwaarden en pay-off Bij Barentz staan innovatie en ondernemerschap hoog in het vaandel. Met kennis als belangrijkste driver worden processen en collaboraties continue geoptimaliseerd. Vóór haar klanten en partners en vooral mét haar klanten en partners. Om dit zowel intern als extern uit te dragen, heeft GUC Agency in nauwe samenwerking met Barentz gewerkt aan een helder merkmanifest en een bij de merkwaarden passende nieuwe pay-off: ‘Always a better solution’.
 
Ook het logo en de huisstijl zijn onder handen genomen. Het beeldmerk van Barentz heeft een moderner en toegankelijker vorm gekregen en straalt de kracht uit, die past bij Barentz als wereldwijde speler. GUC Agency ontwikkelde daarnaast de nieuwe global website, inclusief content-structuur en design. GUC Agency zal Barentz blijven ondersteunen bij een volledige rebranding van de look & feel in alle communicatiemiddelen en de wereldwijde uitrol hiervan.
 
Opdrachtgever: Barentz
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Marcel Hölscher, Elisabeth Roest Kempemo
Bureau: GUC Agency
Strategie: Jurgen Retra
Creatie: Nuno Ribeiro, Richard de Jong
Technische ontwikkeling: Douglas Diaz, Stephen van Essen
Account: Istvan Schiering, Sander Tacx