YoungCapital NEXT campagne van Natwerk

15-04-2019 (14:42) - Campagnes

Op 1 maart lanceerde recruitmentspecialist YoungCapital de nieuwe merknaam voor zijn opleidingstak: YoungCapital NEXT. Natwerk ontwikkelde de introductiecampagne en pay-off voor het nieuwe merk, genaamd ‘Learn it. Work it. Make it.’ De campagne is vanaf 10 april in heel Nederland te zien.

Het is voor het eerst dat YoungCapital met Natwerk samenwerkt. Deni Barisic, Marketing Manager bij YoungCapital: “Veel jongeren weten inmiddels dat ze bij YoungCapital terechtkunnen voor bijbanen. Met ons nieuwe label YoungCapital NEXT, waar talentontwikkeling centraal staat, focussen we op jongeren die de volgende carrie`restap willen maken. De uitdaging was om het onderscheid te laten zien tussen deze twee merken, zonder de identiteit van YoungCapital los te laten. We zijn blij dat dit gelukt is.”

Met een serie portretten van ambitieuze jongeren spreekt het kersverse merk met opvallende statements zijn volste vertrouwen uit in de volgende generatie werkenden. De portretten zijn landelijk te zien door een wildplak- en abricampagne waar talenten en bedrijven op aansprekende wijze worden geteased. Daarnaast zorgt de bijbehorende serie online films voor verdieping. “Met de juiste mentaliteit en goede begeleiding gaan er deuren voor je open. Ook de deur van de boardroom bij Nike of Airbnb. Daar willen we talent met deze campagne op voorselecteren”, aldus Rufus Ketting, Creatief Directeur bij Natwerk.


credits

Concept: Natwerk
Fotografie: Fauve Bouwman
Video: Laura Rijnties
Productie: Stickystuff
Verantwoordelijken bij klant: Nikki Hoevenaars, Marko van Tol, Anoeshka Maaskant, Deni Barisic, Margriet de Kroon

 

190410_Natwerk x YoungCapital NEXT_Video 1 from Natwerk on Vimeo.