TheFork lanceert 'Back to the Restaurants' campagne

10-09-2020 (15:00) - Campagnes

TheFork, een online reserveringsplatform voor restaurants heeft een nieuwe campagne gelanceerd. Met de ‘Back to the Restaurants’ campagne wil het platform, de naam zegt het al, mensen verleiden om weer eens wat vaker een restaurant te bezoeken.
 
Uit onderzoek van TheFork is gebleken dat de vrees voor coronabesmetting bij consumenten is gedaald, maar dat het vertrouwen nog niet volledig is hersteld. Gasten reserveren daarom minder snel bij een restaurant. De ‘Back to the Restaurants’ campagne. Gasten kunnen via een online promotie uit eten bij een selectie aan restaurants, inclusief INSIDER restaurants en enkelen bekroond met een MICHELIN ster. Hiermee wil TheFork de restaurantbranche sneller doen herstellen.
 
Op de website en in de app van TheFork zijn honderden deelnemende restaurants te vinden. In het restaurant zelf kan naar eigen keuze worden besteld. Gasten krijgen een korting van 50 procent op de rekening (exclusief drank). Restaurants in het hogere segment zoals INSIDER, MICHELIN en Bib Gourmand, bieden voor Back to the Restaurants een speciaal ontwikkeld menu aan. Reserveren kan vanaf 14 september.