Techniek leeft

14-09-2020 (09:30) - Campagnes

In september start de nieuwe campagne van technisch dienstverlener Hoppenbrouwers Techniek met als thema Waar Techniek Leeft. Net als in andere campagnes staan de medewerkers centraal, maar dan niet alleen vanwege hun kijk op techniek, maar vooral op wat die techniek bijdraagt aan huidige maatschappelijke ontwikkelingen.
 
De campagne sluit aan bij de ambitie van Hoppenbrouwers om te groeien naar landelijke dekking en het vergroten van naamsbekendheid in bestaande en nieuwe marktgebieden.
 
In de campagne laat Hoppenbrouwers zien dat de medewerkers verder kijken dan hun technische rol, namelijk wat de meerwaarde van die installatie is voor klanten en maatschappij. Hierbij worden meerdere disciplines en markten uitgelicht waarin Hoppenbrouwers werkzaam is. 
 
De reclamecampagne is een co-creatie van Hoppenbrouwers Techniek en het reclamebureau Today is Canday. De online invulling tot stand is gekomen met medewerking van We Like Milk. Met onder meer een splitscreen toont de campagne aan de ene kant gepassioneerde medewerkers in hun werkomgeving en aan de andere kant zie je een beeld van wat hun inzet betekent voor mens en maatschappij.