Qontent Matters ontwikkelt merkcampagne voor BaByliss met Olcay Gulsen

12-12-2018 (13:53) - Campagnes

Olcay en Dolshe Gulsen zijn de nieuwe brand ambassadors van BaByliss Nederland. In de najaarscampagne van BaByliss demonstreert Olcay samen met zus Dolshe hoe vrouwen verschillende looks zelf creëeren via een nieuwe online tool van BaByliss; de Ken je haar-tool.


Met de nieuwe Ken je haar-tool bewijst BaByliss dat iedere vrouw stijlvol voor de dag kan komen en de baas is over haar eigen look. Elke look wordt via een gemakkelijke how-to uitgelegd door verschillende influencers, waaronder de nieuwe brand ambassadors van BaByliss, Olcay & Dolshe Gulsen.


BaByliss is in Europa marktleider en innovator voor haarverzorgingstools. Het bedenkt, ontwerpt én produceert al zijn haarverzorgingstools zelf in Europa. BaByliss werd in 1960 opgericht in Parijs door de Franse kapper René Lelièvre. De twee hoofdletters in de merknaam verwijzen naar zijn grote muze: Brigitte Bardot. 


'BaByliss heeft als doel vrouwen te inspireren en verrassen. Onze nieuwe Ken je haar-campagne sluit hier goed op aan, omdat we vrouwen op een creatieve én toegankelijke manier onderwijzen. Daarnaast is Olcay en Dolshe is een toegankelijke en natuurlijke match met BaByliss. We kijken er daarom ontzettend naar uit om deze samenwerking in 2019 verder te laden', aldus Danijel Dercksen, Creative Director Qontent Matters


Credits

Klant: BaByliss Nederland
Senior Brand Manager: Emma Aarts
Brand Manager: Florentine van der Molen
Online Marketeer: Dries de Kaste
Bureau: Qontent Matters
Creative Director: Danijel Dercksen
Concept: Renee Bainczyk, Lianne Plouvier
Producers: Joyce Nafzger, Wieteke Alvarez
Art: Florido Meacci, Rutger Floor
DOP: Bas Baakman
Edit: Mark van Woerden
Geluid: Stephan Kos
Media: De Nieuwe Zaak