Openbaar vervoer Nederland lanceert OV OK campagne

15-09-2020 (15:35) - Campagnes

Waar je ook naartoe gaat, het kan met het OV. Dat is de leus van de nieuwe OV OK campagne die Openbaarvervoer Nederland heeft gelanceerd. De campagne is ontwikkeld door TBWA\NEBOKO in samenwerking met Initiative en CZAR.
 
Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO over de camoagne: ‘Met de OV-OK campagne willen we reizigers inspireren en motiveren om weer met het openbaar vervoer te reizen. Bovendien laten we zien welke maatregelen worden toegepast door de verschillende vervoerders. Zo hopen we een veilig en vertrouwd gevoel over te dragen aan reizend Nederland.’
 
Voor de campagne is een mix gemaakt van inspireren en informeren van de reizigers. De campagne is te zien op TV, online video, social, digital en te horen op de radio. Daarnaast maken de verschillende vervoerders gebruik van lokale middelen zodat elk reizend Nederlander zich voelt aangesproken. Kijk voor meer informatie op de campagnesite.
 

Credits:

Klant: OV NL
Creatief bureau: TBWA\NEBOKO
Mediabureau: Initiative
Productiehuis: CZAR