Nieuwe held in Björn Borg campagnes

04-12-2019 (12:05) - Campagnes

Björn Borg start aankomend jaar een wereldwijde samenwerking samen met de Zweedse acteur Joel Kinnaman. De langdurige samenwerking bestaat uit campagnes waarin Joel Kinnaman het nieuwe gezicht is van alle productcategorieën - van underwear tot sportswear.

Kinnaman is vooral bekend als Robocop en zijn rol in de hitserie The Killing. De samenwerking tussen het merk en de acteur is bedoeld om meer mensen te inspireren te gaan bewegen, door de vele voordelen van sporten te benadrukken; een gemeenschappelijk doel dat beide partijen delen.

'We geloven sterk in het vermogen van Joel om zowel mannen als vrouwen te inspireren om te gaan sporten en zich daardoor beter te voelen. We delen de overtuiging dat training ervoor zorgt dat mensen betere versies van zichzelf worden, waardoor we in Joel een natuurlijke en perfecte match hebben gevonden. We zijn erg blij en trots om hem te betrekken bij ons werk, onze cultuur en onze gemeenschappelijke goals ', zegt Henrik Bunge, CEO van Björn Borg.
 
De eerste campagne met Joel Kinnaman wordt in januari 2020 verwacht.