Nieuwe campagne MKB-Afval: 'Bakken met voordeel'

17-07-2019 (16:24) - Campagnes

Ondernemers betalen vaak veel te veel voor hun afval, oftewel ‘weggegooid geld’. Daarom lanceert MKB-Afval de nieuwe awareness campagne: ‘bakken met voordeel’. Deze moet ondernemers overtuigen om over te stappen naar het afvalverwerkingsbedrijf.

 
De online campagne moet duidelijk maken hoeveel afval je weg moet gooien om waar voor je geld te krijgen.  Er zijn drie online commercials, social content, display bannering en een nieuwe campagne pagina ontwikkeld in samenwerking met XYZ Creative Agency. 
 
‘In een branche waar alles op elkaar lijkt heeft MKB-Afval het lef getoond om het compleet anders te doen. Dat gaf ons als bureau de vrijheid om een uitgesproken campagne te bedenken en ontwikkelen. Met humor en vervreemde beelden bieden we ondernemers een oplossing voor hun probleem, namelijk teveel betalen’, vertelt  Diederik Hoffland van XYZ Creative Agency.
 

Credits:

Klant: MKB Afval, Samillia Bommel en Geoffrey Kossen
Bureau: XYZ Creative Agency 
Strategie: Diederik Hoffland
Concept & Creatie: Roos Greiner & Kim Alers
Videoproductie: Pastrami Film co.