Nieuwe brandcampagne Radio 538: Mis niks, hoor alles

30-06-2020 (09:51) - Campagnes

Radio 538 heeft een nieuwe brandcampagne gelanceerd. De campagne ‘Mis niks’ is een traktatie voor de oren, want: radio is horen. Die oren spelen dan ook de hoofdrol in deze campagne waar, bij zowel de dj’s als luisteraars, een bizar grote hoeveelheid inhoud uit de shows hun gigantische oren invliegen.
 
De nieuwe brandcampagne is ontwikkeld in samenwerking met The Family Amsterdam. De commercial en uitingen zijn te zien op TV en online. Out of home volgt daarna en daarnaast wordt er ook een Instagramfilter gelanceerd waarmee mensen zelf de grote oren op kunnen zetten en zelf kunnen ervaren wat 538 allemaal te bieden heeft. 
 
Menno de Boer, Radio Director van Radio 538: ‘De nieuwe campagne heeft de opvallendheid die je van 538 mag verwachten en brengt het verhaal samen van ons station, personalities, luisteraars en alle sterke ingrediënten uit de shows. We zijn er voor iedereen, houden van hits, we informeren je, lachen samen met je, relativeren en geven je leven nét dat beetje extra energie.’