Millennial-proof campagne Duracell

19-08-2019 (09:49) - Campagnes

Samen met activatiebureau Playground werd Bruut Amsterdam door Duracell uitgedaagd om een millennial-proof campagne voor hun nieuwe powerbanks te ontwikkelen én te produceren. De campagne, gericht op de Nederlandse markt, maakt deel uit van een strategische transitie waarin Duracell mee wil uitgroeien tot een 'personal power brand'. 

 
De opdracht vroeg om een extreem snelle productietijd, aangezien de campagne goed zichtbaar diende te zijn tijdens - de reis naar - de belangrijke festivals deze zomer, terwijl op een op dat moment plaatsvindend festival gedraaid moest worden.  
 
De uitingen omvatten onder meer een product/moodfilm, een pre-roll versie van 20 seconden, bumper ad van 6 seconden, een Instagram Story ad en Digital Out Of Home. De campagne is inmiddels door heel Nederland te zien. 
 
Jorgo Lialiangas, Head of Marketing & Commercial Strategy over de productie: “Bruut Amsterdam has helped us transform our vision into a mind blowing execution. In every stage, they contributed to the best result by going above and beyond. They surpassed what to expect from a production partner.” 
 
Bekijk de verschillende fimpjes hier.