MEROL maakt slippertje in Mauritshuis

24-01-2020 (16:08) - Campagnes

Zangeres MEROL lanceert vandaag haar nieuwste nummer 'Slippertje'. Zij trok haar stoute slippers aan om met cheeky teksten het verhaal achter een schilderij uit de collectie van het Mauritshuis tot leven te brengen. Na een geslaagde release afgelopen november van het nummer ‘Parel’ van Spinvis (ruim 80.000 streams op Spotify binnen 5 weken) is MEROL de tweede artiest voor het muzikale project gecreëerd door bureau Natwerk: 'Bekijk het Mauritshuis met je oren'.
 
De 28- jarige popartiest geeft met haar nieuwe nummer een frisse blik op een 400 jaar oud schilderij van Joachim Wtewael. Met haar nummer breidt zij de playlist van het Mauritshuis verder uit.
 

Media-mix

De campagne bestaat naast de liedjes, events, een speciale landing page (wip), een speciale Mauritshuis playlist op Spotify, uit postering en een gerafineerd geplande fb/insta journey en dient als geraamte voor activaties. Bovendien wordt er vanaf de aftrap gewerkt aan een fysieke vinyl-box.
 

Credits

Bureau: Natwerk
Video: RubenPaulRuben
Artist handling: Thomas Bruining
 
 
Beluister Slippertje hier