Livera lanceert nieuwe merkstrategie met nieuwe marketingcampagne

25-03-2019 (12:18) - Campagnes

In een wereld waar perfectie steeds meer de norm is lanceerde lingerieketen Livera dit weekend haar nieuwe marketingcampagne #RevealBeauty. De campagne is onderdeel van een nieuwe merkstrategie  waarin de retailketen zich inzet voor het tonen van echte schoonheid.
 
 
De campagne is vrijdag van start is gegaan met een landelijke tv-reclame en geeft een tegengeluid op het beeld dat tegenwoordig  vaak wordt bepaald door social media. “Wat vrouwen soms zien als hun imperfecties of onzekerheden, maakt hen juist uniek en bijzonder.”, zegt Carolien Wenderich, Marketing Manager Livera. “En dat is wat we willen laten zien aan de consument.”
 

De nieuwe #RevealBeauty marketingcampagne is samen met SHOQ ontwikkeld.  Alexander Kosman, founder en Creative Director SHOQ: "We willen met de campagne als boodschap meegeven dat we schoonheid niet langer moeten zien als iets wat we moeten nastreven. Schoonheid is zo veel meer dan alleen maten.”