Klassieke portretten door een LGBTQ lens

20-06-2019 (14:27) - Campagnes

SodaStream presenteert vandaag de campagne 'Imagine a world where we never had to hide'. Hierin bekijkt het merk klassieke portretten door een LGBTQ lens: van zoenende mijnwerkers trots poserend in hun ruige werkoutfit tot een prachtige transgender bruid én een koppel van hetzelfde geslacht op weg naar hun schoolfeest.


'Bij SodaStream staan we voor mensen, ongeacht hun afkomst, godsdienst, geslacht of seksuele geaardheid', aldus Tamara Kroon, Marketing Manager van SodaStream Benelux. 'Deze belangrijke boodschappen brengen wij altijd op een leuke en luchtige manier over in onze campagnes. Dit keer wilden we echt een statement maken met een aangrijpende en emotionele boodschap waardoor iedereen zich aangesproken voelt.'


SodaStream is in Nederland proud partner van Pride Amsterdam en zal met een eigen boot deelnemen aan de Canal Parade op zaterdag 3 augustus. Kroon: 'SodaStream staat voor duurzaamheid én gelijkheid. Tijdens de Pride dragen we beide waarden uit.'


credits

Creative: Allenby
Director: Moshe Rosenthal
Foto’s: Geva Talmor