Karwei lanceert upcycling-campagne met Shelly Sterk

13-08-2020 (16:39) - Campagnes

Als het aan Karwei ligt, gooien we oude spullen niet weg, maar geven we ze een tweede leven. Met deze gedachte lanceert de bouwmarkt in samenwerking met Shelly Sterk een campagne in het teken van upcycling. In een reeks video’s inspireert de presentatrice en klusser om zelf met een klein budget oude spullen op te knappen.
 

Videoreeks met upcycling-makeovers

Niet weggooien, maar upcyclen! Dat is het motto waarmee Shelly vol enthousiasme aan de slag gaat. In samenwerking met de decoratieve bouwmarkt gaat Shelly langs bij Nederlanders die een oud meubelstuk een frisse uitstraling willen geven en verrast hen met een upcycling-makeover. In een reeks video’s laat Shelly zien hoe je verschillende meubels creatief kunt upcyclen, van het oude kastje van oma tot een keuken of trappenhuis. Voor de campagne werd samengewerkt met Histor.
 

Zuiniger omgaan met spullen

Lisa-Marie Klap, Brand & Content Manager bij Karwei, vertelt: “Steeds meer consumenten willen graag zuinig omgaan met spullen en deze zelf opknappen, maar weten niet hoe ze te werk moeten gaan. Met deze campagne willen we laten zien hoe makkelijk het is om met een klein budget een mooier interieur te creëren. We zijn blij dat Shelly samen met ons de upcycling-trend wil verspreiden. Je kunt zelf echt meer dan je denkt!”
 

YouTube en IGTV

Elke week verschijnt er een nieuwe aflevering op het YouTube-kanaal en de IGTV (Instagram TV) van Karwei. Shelly’s eerste upcycling-project is hieronder te zien. Voor de campagne is ook de landingspagina www.karwei.nl/upcyclen gelanceerd.
 
De campagneproducten van Histor zijn te vinden in alle bouwmarkten van Karwei.