JUKE start landelijke multimediale campagne

25-07-2018 (17:16) - Campagnes

Radio- en muziekstreamingdienst JUKE start vandaag een landelijke marketingcampagne. In de crossmediacampagne staat de slogan ‘Ik ben JUKE. Ik zet jou aan’ centraal en wordt het persoonlijke en toegankelijke karakter als gids in radio- en muziekstreaming benadrukt. De Nederlandse radio- en muziekstreamingdienst zet met deze campagne de volgende stap in Nederlandse groei, na de introductie in april dit jaar.


Met de livegang van JUKE in april startte de joint-venture van Talpa Radio en MediaMarkt een campagne op onder andere Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica. De campagne wordt nu uitgebreid naar TV, radio, online en social waarin duidelijk wordt dat iedereen radio en muziek kan streamen met JUKE, van jong tot oud. Daarnaast worden er take-overs in diverse MediaMarkt-vestigingen ingezet.


Voor de ontwikkeling van de campagne werkte JUKE samen met strategisch reclamebureau The Crazy Ones uit Rotterdam en creatief productiebureau Ambassadors uit Amsterdam. Reinoud Wolff van The Crazy Ones; “JUKE opent een nieuwe wereld van radio én muziekstreaming op één plek. Het is fascinerend om op strategisch vlak mee te mogen werken aan dit bijzondere project en samen met Ambassadors dit tot leven te brengen in deze prachtige campagne.”


De JUKE-campagne draait vanaf vandaag tot eind augustus 2018.