Eurojackpot en Selmore richten zich op echte jackpot jager

21-05-2019 (09:57) - Campagnes

Eurojackpot lanceert in samenwerking met Selmore Creative Agency een nieuwe merkcampagne op 21 mei, gericht op de echte jackpot jager. Deze opvallende campagne moet leiden tot groei voor Eurojackpot zowel in merkbekendheid als omzet.


Saskia Baartman
, business manager Eurojackpot, over de campagne: 'We hebben als Eurojackpot een fantastische USP in handen: de grootste Jackpot van Nederland. Maar nog lang niet iedereen weet dat. Selmore heeft een nieuw merkidee ontwikkeld waarmee we onomstotelijk laten zien dat er heel veel geld te winnen valt.'


Niels Westra, creative partner Selmore: 'Het is zoooveel money! Met dit Guiding Idea willen we laten voelen hoe onvoorstelbaar veel geld de Eurojackpot is. Je beseft het pas als je gaat nadenken wat je er allemaal mee kunt doen. Zelfs al laat je je fantasie de vrije loop, dan nog blijft er belachelijk veel geld over.'


intensieve samenwerking

Selmore en Eurojackpot werken intensief samen met andere partijen om het Guiding Idea in de volle breedte tot leven te brengen. Blauw Gras en Green House Group hebben het Guiding Idea aangegrepen om los te gaan vanuit hun eigen specialisme. De nieuwe brand identity is door bureau Millford uitgewerkt.

EURO JACKPOT | Het is zoooveel money! from Selmore Creative Agency on Vimeo.


credits

Bureau:  Selmore
Creatie:  Jakko Achterberg, Niels Westra
RTV:  Director Hanneke Kampschreur
Account:  Tom Stoffels
Strategie:  Jeroen Senden
Klant:  Saskia Baartman, Michael Kastelijns

Productiemaatschappij:  Camp David Film
Regisseur:  Henrik Hallgren
Producer:  Rickard Edholm
DOP:  Rasmus Videbaek
Post productie:  Syndicate
Grading:  Captcha / Barry Clarke
Editor:  MRTN/Martin Heijgelaar en Pim van der Pas
Muziek:  Ambassadors
Geluidsstudio TV: Ambassadors/ Joep Meijburg
Radio: Soundcircus / Kees Kroot

Jackpot Animatie:  Onesize

Fotografie:  Marc van Oene