Crystal Clear moedigt vrouwen aan: 'Vertrouw op jouw Smaak'

21-05-2019 (10:15) - Campagnes

Crystal Clear lanceert deze week een nieuwe merkcampagne 'Vertrouw op jouw Smaak'. De campagne is te zien op TV, online en op de winkelvloer. In de campagne worden vrouwen aangemoedigd te vertrouwen op hun eigen smaak waarbij de 15 smaken van Crystal Clear naadloos aansluiten. De campagne is ontwikkeld door Boomerang, waar VBAT tekende voor het vernieuwde verpakkingsdesign.


Nalini Bhagwandin
, brandmanager van Crystal Clear: 'Wij maken in de campagne onderscheid in onze kernboodschap. Zo willen we above-the-line de nadruk leggen op het emotionele aspect van het merk, “Vertrouw op jouw Smaak”, en below-the-line, op de winkelvloer, juist meer op de functionele aspecten “Vol van Smaak en toch maar 1 calorie.” Dit is voor veel consumenten immers een belangrijke en herkenbare driver om ons merk te kopen.'


Het is de eerste keer dat Crystal Clear al haar campagne assets laat ontwikkelen bij één bureau. Hiermee ontwikkelt Crystal Clear nog meer consistentie over alle kanalen. Eldin Fetahovic van Boomerang Agency: 'De strategie, creatie en productie zijn echt hand in hand gegaan, waar vroeg in het proces al een regisseur is aangehaakt. Met als voordeel een consistentere look & feel en snellere omlooptijd.'

bureaucredits

Vrumona:
Marketing directeur: Susan Houben
Marketing Manager: Karlijn van Ruiten
Brand Manager: Nalini Bhagwandin

Boomerang:
Director: Eldin Fetahovic
Creative director: Marco van Houwelingen en Eldin Fetahovic
Creatives: CreativeHaus / Isah Sasabone en Anouk Kulaleen
Account: Alexander Veltman
DOP: Erwin Steen
Gaffer: Paul Roelofse
Art department: Saskia de Vos en Babette de Boer
Strategy: Madzy Beynen
Project Manager: Caroline Tenbult
Producer: Kim Trap
Sound: Soundsright