ABN AMRO lanceert campagne voor beeldbankieren - We houden contact

ABN AMRO lanceert campagne voor beeldbankieren - We houden contact

11-05-2020 (14:52) - Campagnes

ABN AMRO is een voorloper als het gaat om digitaal bankieren. De mogelijkheden om altijd en overal je bankzaken te kunnen regelen, geeft de klanten van ABN AMRO enorm veel autonomie. Tegelijkertijd ontstaat door de steeds verdergaande digitalisering soms het beeld dat technologie afstandelijker maakt.
 
Met deze nieuwe campagne wil ABN AMRO laten zien dat je met #Beeldbankieren altijd en overal toegang hebt tot de persoonlijke deskundigheid van de bank. Voor als je er even niet uit komt of als je gewoon persoonlijk advies wilt om met een goed gevoel een beslissing te nemen.
 
De ontwikkeling van de campagne was in volle gang, toen Nederland geconfronteerd werd met het coronavirus. Sanne van der Bie van ABN AMRO: ”De oplossing van Beeldbankieren is nu misschien wel relevanter dan ooit tevoren. Dat wilden we terug laten komen in de afsluitende regel ‘We houden contact”.
 

Eerste remote shoot

De productie van de campagne had vanwege de strikte corona maatregelen veel voeten in de aarde. Het betekende de eerste remote shoot voor ABN AMRO. Zo waren er naast de acteur slechts 4 mensen op de set en keken zowel klant, als bureau mee vanuit huis. Een surrealistische gewaarwording, al merk je dat technologie je tot veel in staat stelt, ook tijdens dit soort shoots. Met heel veel dank aan productiemaatschappij Holy Fools.
 
De campagne wordt uitgerold op TV, in online video, radio en eigen middelen. 
 

credits

Opdrachtgever ABN AMRO
Verantwoordelijk bij opdrachtgever Sanne van der Bie, Erik Broeren

Bureau N=5
Mediabureau Storm digital, Mediacom

N=5
Concept Daniel te Lindert & Thijs Bontje
Art & Copy Daniel te Lindert & Thijs Bontje
Strategie Bastiaan Weers
Web Director Marcel Hellemons
Account Merel Hoogendorp, Judith Lavalette, Liz Ponds
Producer Lotte de Rooij, Irmgard van der Weele,
Tisha Hoppenbrouwers
Design Sander Kruijt


Film/Fotografie
Regie Tobias Pekelharing
Productiemaatschappij Holy Fools
Editor Martin Heijgelaar (MRTN.tv)
Geluid The Ambassadors
Fotograaf Ron Gessel

 

 
Display
Development Havana Harbour