The Gardeners nieuwe bureau van NAÏF

28-02-2020 (11:29) - Bureaus

The Gardeners gaat aan de slag voor NAÏF, skincare voor baby’s en volwassenen gemaakt van natuurlijke ingrediënten, diervriendelijk en vegan. The Gardeners gaat de maandelijkse pr oppakken en consumenten activaties voor het populaire merk ontwikkelen.

 

NAÏF staat voor natuurlijke verzorging en is in 2013 door Jochem Hes en Sjoerd Trompetter opgericht, die destijds als nieuwe vaders niet de babyproducten konden kopen die ze wilden. Namelijk met natuurlijke ingrediënten en niet schadelijk voor kids en de wereld. NAÏF anno nu is uitgegroeid tot een bekende en onderscheidende speler in de skincaremarkt en richt zich op het ontwikkelen van producten die geen harde chemicaliën bevatten, microplastics of ingrediënten die de zee organismen aan kunnen tasten. Naast de inhoud van de producten streeft NAÏF ook naar duurzame, 100% gerecyclede verpakkingen, navulverpakkingen en een duidelijk grondstoffenplan.
 

Media

Marketing

Economisch