Samsung kiest na pitch voor HvdM, Glasnost en De Issuemakers

20-05-2019 (16:28) - Bureaus

Samsung Nederland slaat een nieuwe communicatieweg in met drie communicatiebureaus. Na een uitgebreid pitchtraject heeft Samsung voor HvdM, Glasnost en De Issuemakers gekozen.
 
“Onze producten kent iedereen. Wij staan bekend als marktleider in mobiele telefonie, vrijstaande koelkasten en televisies. Waar wij als merk voor staan en wat wij bijdragen aan de maatschappij is echter minder bekend. Met een nieuwe bureaustructuur willen wij daarin verandering brengen,” zegt Michiel Dijkman, Head of Communications & Corporate Affairs bij Samsung Benelux.
 
Na een intensief pitchtraject heeft Samsung Nederland gekozen voor HvdM voor corporate communicatie en reputatie- en issuemanagement, Glasnost voor marketing PR en productcommunicatie en De Issuemakers voor maatschappelijk ondernemen en corporate affairs. “Met deze nieuwe structuur kunnen wij meer aandacht geven aan de verschillende communicatiedisciplines. Wij zijn enthousiast over de drie bureaus en kijken uit naar de samenwerking,” zegt Cella Sin, Communications Manager bij Samsung Nederland.
 

Media

Marketing

Economisch