PLUS kiest voor Het PR Bureau

11-06-2019 (09:24) - Bureaus

PLUS heeft gekozen voor Het PR Bureau, als partner voor het ontwikkelen van spraakmakende pr-campagnes. De keuze volgt na een kennismakingsfase waarin Het PR Bureau creatieve campagnes ontwikkelde voor twee spaaracties van de supermarktketen. De samenwerking is per juni 2019 officieel van start gegaan.


In de kennismakingsfase vroeg PLUS Het PR Bureau twee creatieve pr-campagnes te ontwikkelen rondom de spaaracties van de supermarktketen. Zo werd voor de Tupperware-spaaractie de ludieke 'Breng Je Tupperware Terug Naar Je Ouders'-dag in het leven geroepen. Op deze dag werden jongeren aangemoedigd al het Tupperware eindelijk eens terug te brengen bij de rechtmatige eigenaar: papa en mama.


Voor de spaaractie met de Fabeltjeskrant-handpoppen werd een gepersonaliseerde boodschap naar influencers en journalisten verstuurd, ingesproken door Meneer de Uil zelf. Beide activiteiten zorgden voor reuring rondom de spaaracties en werden breed opgepakt in de media.


voorbode

Deze eerste twee campagnes zijn een voorbode voor de nieuwe creatieve samenwerking tussen Het PR Bureau en PLUS. Esmee Blom, Communicatiemanager Campagnes bij PLUS: 'Met onderscheidende en spraakmakende campagnes willen we onze positionering ‘Goed eten, daar houden we van’ verstevigen. In Het PR Bureau zien we een partner die onze positionering onderstreept met mooie content en verhalen die opvallen.' 


Toon van Loock, accountverantwoordelijke bij Het PR Bureau: 'Wij dromen al heel lang van een supermarktketen in ons portfolio. We zijn daarom ontzettend trots op de samenwerking met PLUS. Met de afgelopen twee succesvolle campagnes hebben we laten zien wat we op creatief gebied kunnen betekenen. We kijken ernaar uit om deze lijn door te trekken in de toekomstige projecten.'
 


Media

Marketing

Economisch