Ook Klaverblad nieuw lid van The Family Amsterdam

19-02-2020 (12:07) - Bureaus

Na Werkspot en G-Star RAW heeft ook Klaverblad Verzekeringen gekozen voor The Family Amsterdam, het bureau dat oktober vorig jaar de deuren geopend heeft. Na een prettige en intensieve samenwerking werd de richting voor de nieuwe campagne al snel bepaald.

Jacinta Gelauff, marketingmanager Klaverblad Verzekeringen: “Vanaf het begin hadden we met The Family Amsterdam een goede klik en daarna hebben ze zich meer dan elk ander bureau verplaatst in Klaverblad en onze cultuur. Wij wilden een campagne die voortbouwde op ons verleden en onze merkwaarden: gewoon, nuchter en een tikje eigenzinnig.”
 
De campagne die deze week live is gegaan bestaat uit een TVC, online video’s en andere online middelen. Later dit jaar volgt een radiocampagne en een tweede TVC.
 
Jacinta Gelauff: “We hebben in onze vorige campagnes laten zien wie zijn door vooral te vertellen wat we
niet deden. We waren op zoek naar een manier om te vertellen wat we wél doen zonder het
authentieke Klaverblad-gevoel te verliezen. The Family Amsterdam heeft laten zien ons heel
goed te begrijpen.”
 
De campagne borduurt voort op het bekende Klaverblad-thema ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’. Maar waar eerst alleen de nadruk lag op de mentaliteit van de verzekeraar, is er nu voor gekozen om ook concreet te laten zien wat Klaverblad voor haar klanten kan betekenen.
 
Linda de Graaff, medeoprichter van The Family Amsterdam: “Tot en met de edit hebben we nauw samengewerkt om het vertrouwde Klaverblad-gevoel zo goed mogelijk te vertalen naar diverse communicatiemiddelen. Een superleuk traject en hopelijk het begin van een lange en succesvolle familieband.'
 
 

Klaverblad Verzekeringen - Mensen in plaats van geld from The Family Amsterdam on Vimeo.


Media

Marketing

Economisch