Oceana kiest voor Branding A Better World

20-05-2019 (10:50) - Bureaus

Belangenorganisatie Oceana kiest voor Branding A Better World voor de ontwikkeling van strategie en concept voor de PR- en communicatiecampagne om aandacht te geven aan de twee expedities die zij in 2016 en 2017 uitvoerde op de Noordzee.


Oceana is de grootste internationale belangenorganisatie die zich uitsluitend richt op oceaanbescherming en heeft haar Europese hoofdkantoor in Madrid. Branding A Better World is een creative impact agency gebaseerd in Amsterdam en heeft als missie om te werken aan merken die een bijdrage willen leveren aan een betere wereld. 
 
Elif Algu, creatief merkstrateeg en oprichter van Branding A Better World: “We zijn ontzettend trots dat Oceana ons heeft verkozen om deze PR- en communicatiecampagne in te richten. Als bureau zijn we altijd al fan geweest van deze in Nederland nog vrij onbekende NGO, die zowel op lokaal niveau als op wereldschaal prachtige dingen doet voor de bescherming van onze oceanen. De Noordzee-expedities leverden niet alleen prachtig beeldmateriaal op, maar ook zeer waardevol wetenschappelijk onderzoek. We kunnen niet wachten om Nederlanders meer te laten zien van de schoonheid van onze eigen achtertuin.”
 
 
 

Media

Marketing

Economisch