NVPI Interactief kiest voor Vertigo 6

09-07-2020 (12:59) - Bureaus

NVPI Interactief heeft Vertigo 6 geselecteerd als content- en PR-bureau. Sinds begin vorige maand verzorgt Vertigo 6 onder andere de PR en contentmarketing voor de Rule The Game-campagne die gefocust is op voorlichting voor gamers en ouders van minderjarige gamers.
 
NVPI Interactief behartigt de belangen van uitgevers van games en andere interactieve software in Nederland. De branchevereniging heeft voor Vertigo 6 gekoezen vanwege haar kennis en netwerk in de gamesindustrie.
 
Ferry Brands, Marketing & PR Director bij Vertigo 6, kijkt uit naar de samenwerking: ‘Veel ouders van mijn leeftijd zijn, net zoals ikzelf, met gaming opgegroeid en hoef je niks uit te leggen over de belevingswereld van hun kinderen bij het gamen. Voor andere ouders is het veel minder duidelijk hoe en wat hun kinderen gamen. Beide groepen ouders zijn gebaat bij meer kennis over alles wat met gaming te maken heeft, al was het alleen om te kunnen ‘meepraten’ met hun kinderen. Met Rulethegame.nl hebben we een kanaal, waarbij we op een luchtige manier ouders deze kennis proberen bij te brengen.’

Media

Marketing

Economisch