Nieuwe creatieve directie voor Sunshine and Sausages

19-03-2019 (14:49) - Bureaus

Sunshine and Sausages neemt de vlucht naar voren met een vernieuwde propositie en een nieuwe creatieve directie. Daarmee wordt digitaal denken definitief verankerd in het creatieve proces. Diederik van Kollem (29) en Paul van Vliet (35), beiden goede bekenden van het bureau, zijn verantwoordelijk voor de creatieve transitie. 


Van Kollem: ‘Effectief creatief werk van vandaag moet winkelmandjes vullen. Of die nou van pixels of van plastic zijn gemaakt. Dat kan alleen lukken als we als team dezelfde kant op kijken. We weten dus wat ons staat te doen.'


Van Vliet voegt toe: ‘De markt stevent naar voren en heeft geen boodschap aan het ego van de reclamemeneer of -mevrouw. Bovendien is de tijd van afwachten wat een idee doet echt voorbij. Transparantie, flexibiliteit en voortdurende optimalisatie zijn sleutelwoorden geworden.'


creatieve honger 

Bas Boterman, Creative Partner, is blij met de nieuwe creatieve directie. 'De energie en de creatieve honger van deze mannen is aanstekelijk. We kennen ze al jaren als strategisch denkende creatieven die de connectie tussen mobile en shopfloor in de vingers hebben. Essentieel voor onze profilering.'

 


Media

Marketing

Economisch