Merkle start met een internationale marketplaces-hub

27-11-2019 (09:00) - Bureaus

Met de lancering van Amazon in Nederland en de enorme groei van marketplaces zoals bol.com en Alibaba, start Merkle met een marketplaces-hub.
 
Naast de technische integratie helpt Merkle retailers en brands bij het accountmanagement, verkrijgen van data insights en het inzetten van advertenties op marketplaces zoals Amazon en bol.com. In de samenwerking met Amazon is de tool BidAZON ontwikkeld om campagnecreatie te vergemakkelijken en proactief de juiste biedingen in te stellen voor het maximale resultaat.
 
Ted Hartkamp, Digital Strategy Consultant bij Merkle Nederland: “Voor Nederlandse retailers en brands is Amazon een interessant kanaal om nieuwe klanten te bereiken, vooral omdat zoekopdrachten met de intentie om een product te kopen steeds meer richting marketplaces bewegen. Met de kennis en ervaring in ons nieuw samengestelde internationale team kunnen we onze klanten nog beter helpen met de strategie en technische innovaties om zo voorop te blijven lopen.”

 

Media

Marketing

Economisch