Marc Paul Brandt leidt Valtech Nederland

21-01-2019 (13:06) - Bureaus

Valtech heeft een nieuwe samenstelling van het directie team. Marc-Paul Brandt, voormalig CCO, neemt de rol van CEO Arnoud Martens over. Arnoud wordt Group Director Europe. Daarnaast keert Rob Zuiderhoek terug bij Valtech als COO van het bureau.
 

Rob Zuiderhoek heeft de afgelopen vier jaar als Business Consultant bij Adobe gewerkt, waar hij verantwoordelijk was voor de groei van de Experience Cloud business in zowel Nederland als België. Van 2010 tot 2014 was Rob al werkzaam bij Valtech (toen nog eFocus). Als Sales Manager en onderdeel van het management team heeft hij een essentiële rol gespeeld bij de groei van het bedrijf in die tijd. 
 
Rob Zuiderhoek (foto rechts) over zijn aanstelling als COO:
“Hoewel de mogelijkheden van technologie eindeloos lijken wordt de echte waarde gecreëerd door agencies als Valtech. De mensen bij Valtech begrijpen als geen ander de complexiteit van digitaal. Zij zijn in staat om uitdagingen van haar opdrachtgevers te vertalen naar concrete oplossingen die werken. Zo praten we nu veel minder over wat de technologie kan, maar staat het leveren van waarde voor de mens centraal. Dit met behulp van de juiste technologie, processen en organisatie. Het is super mooi (weer) onderdeel en leider te zijn van een club als Valtech. ”
 
CEO Marc-Paul Brandt:
“In 2000 zijn we gestart met de droom om een bedrijf neer te zetten dat internationale A-merken helpt met hun digitale ambities. Inmiddels hebben we in Nederland 300 professionals die dagelijks gaaf, vernieuwend en prijswinnend digitaal werk maken voor klanten als Heineken, Yamaha, Danone en Volkswagen. Daarnaast hebben we meer dan 2.500 collega’s in 16 landen wat ongelofelijk veel mogelijkheden biedt voor medewerkers en opdrachtgevers. Ik ben trots op wat we tot nu toe met elkaar bereikt hebben en heb heel veel zin om de toekomst van ons bedrijf verder vorm te gaan geven als CEO van Valtech Nederland. Een toekomst waarin wij onszelf als digital agency ook moeten transformeren om optimaal toegevoegde waarde te kunnen blijven leveren aan opdrachtgevers en om talent aan ons te blijven binden.”
 

Media

Marketing

Economisch