LEWIS ontwikkelt campagne voor Overstappen.nl

23-04-2019 (15:49) - Bureaus

Overstappen.nl heeft voor LEWIS gekozen om de naamsbekendheid en de zichtbaarheid van hun verschillende domeinen te vergroten. LEWIS gaat ondersteuning bieden met een geïntegreerde SEO- en datagedreven PR-campagne.


De grootste uitdaging daarbij is de brede doelgroep. Dit zijn Nederlanders van 18 jaar en ouder die in hun dagelijkse leven te maken hebben met energierekeningen en verzekeringspremies.


Frederik van der Veen, CEO van Overstappen.nl: 'De laatste maanden is Nederland flink wakker geschud door de stijgende prijzen voor energie en verzekeringen en kunnen wij nog beter helpen. We moeten onszelf als vergelijkingssite dan ook nog meer zien te onderscheiden zodat we onze toegevoegde waarde laten zien. Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij dit samen met LEWIS zullen bewerkstelligen.'


portfolio

Martine Veldhoen, Head of Consumer Division bij LEWIS Nederland: 'Wij zijn uiteraard erg blij met het feit dat een van de grootste vergelijkingssites van Nederland voor LEWIS kiest. Overstappen.nl past erg goed bij ons portfolio en we zien mooie kansen om hen te ondersteunen bij hun ambities op PR-gebied.'


Media

Marketing

Economisch