Lassie Nederland kiest voor Abovo Media na heroriëntatie

14-05-2020 (09:33) - Bureaus

Lassie Nederland en Abovo Media zijn een samenwerking aangegaan. De rijstfabrikant heeft per 1 mei alle online en offline media-activiteiten bij het mediabureau ondergebracht na een heroriëntatie die tot stand is gekomen in samenwerking met reclamebureau epidemie.
 
Aanleiding voor de heroriëntatie is de vernieuwde omnichannelstrategie van het bedrijf. Zo heeft Lassie de ambitie om nog meer Nederlandse consumenten te laten zien dat je met hun producten heel gezond, lekker en gevarieerd kunt eten. Anderzijds wil Lassie ook het merk zelf meer gaan laden. Dit vraagt naar eigen zeggen om verdere professionalisering van de inzet van alle ‘above the line en below the line’- marketingcommunicatie.

Paul Stam, Marketing & Innovation Manager bij Lassie Nederland, over de heroriëntatie: ‘Als Lassie waren we op zoek naar een mediabureau dat samen met ons en ons reclamebureau epidemie een drie-eenheid kan vormen. Alleen dergelijke samenwerkingen kunnen in mijn ogen zorgen voor consistentie en synergie tussen creatie en media. In Abovo hebben we deze veelzijdige mediapartner gevonden.’ 

Media

Marketing

Economisch