Keune Haircosmetics kiest voor Glasnost

12-02-2020 (11:45) - Bureaus

Keune Haircosmetics, de grootste Nederlandse producent van haarverzorgingsproducten, heeft na een kort pitchproces Glasnost gekozen als Global PR partner. Opererend in 80 landen wereldwijd, ontwikkelt Keune sinds 1922 haarproducten voor professionals. Glasnost gaat als strategisch partner aan de slag met uiteenlopende vraagstukken, waaronder de internationale PR strategie, influencer campagnes en video content.

De producten van keune Haircosmetics zijn exclusief verkrijgbaar bij de professionele kapper. De uitdaging is het creëren van merkvoorkeur onder de eindconsument.

Sanne Takman, Communicatie Manager Keune Haircosmetics, zegt over de samenwerking met Glasnost: “Met Keune Haircosmetics focussen we op het vergroten van onze brand awareness. Hierbij is creativiteit belangrijk. Glasnost is gekozen vanwege de verfrissende kijk op PR en het vermogen om vraagstukken te vertalen naar creatieve communicatie concepten. Met Glasnost als partner verwachten we een mooie stap te gaan zetten in effectieve en creatieve campagnes met impact.”  

Media

Marketing

Economisch