JongeHonden en RA*W slaan handen ineen voor terugblik op Cannes

19-07-2019 (10:49) - Bureaus

Op donderdag 8 augustus zal in ‘The Student Hotel’ ‘How To Stay Cool In Cannes’ plaatsvinden. Daarmee bundelen Jonge Honden en RA*W Advertisers de krachten. Nadat ze beide met hun achterban bij het Cannes Lions Festival zijn geweest blikken ze nu samen terug op winnend werk.
 
Daar zal onder andere ACHTUNG! Mcgarrybowen inzichten delen over hun winnende case ‘Sprookjesverhalen’. Daarnaast neemt Lode Schaeffer (INDIE) de bezoekers mee door spraakmakende cases.

Michelle Krevetzky (JongeHonden): “Het reclamelandschap verandert continu en daarmee ook het Cannes Lions Festival. Het ene jaar gaat het over AR & VR, het andere jaar over dominantie van grote techbedrijven en influencers. En ieder jaar gaat het meer en meer over Purpose. De vraag rijst: hoe blijf je ‘cool’ in Cannes? Volgens ons gaat het niet om de buzz, maar om het gemaakte werk. Daarom nodigen we de Cannes Lions winnaars en veteranen uit om onze achterban te inspireren om te vertellen wat er goed is aan prijswinnend werk.”
 
Het is de eerste keer dat Jonge Honden en RA*W samen deze inspiratiesessie na Cannes organiseren. RA*W organiseert het evenement voor de vijfde keer. Voor beide partijen is er een interessante reden om samen te werken: “In Cannes trekken JongeHonden en RA*W veel met elkaar op, het voelde logisch om deze terugblik samen te doen. De sterkste overeenkomst tussen onze achterbannen is dat ze allemaal een leeuw willen winnen.” aldus Dorus van Mosselveld van RA*W.

Media

Marketing

Economisch